Koronavirusepidemian myötä olemme yrityksessämme ryhtyneet toimenpiteisiin viruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Valmiuslain myötä tämä on entistäkin tärkeämpää.  Pyrimme turvaamaan häiriöttömän palveluntuotannon myös tässä uudessa poikkeuksellisessa tilanteessa ja henkilöstömme ja asiakkaittemme terveys ja hyvinvointi ovat meille ensisijaisen tärkeitä.

Tässä tiedotteessa kerromme toimenpiteistämme, jotka teidän on asiakkaanamme hyvä tietää:

- Myymälämme pidetään auki toistaiseksi normaalien aukioloaikojen puitteissa. Toivomme, ettei myymälään tulla sairaana viruksen leviämisen estämiseksi.
- Emme lähetä asentajiamme kohteisiin, joissa on virukseen sairastuneita henkilöitä. Ilmoitathan meille, mikäli asennuskohteessa on sairastunut henkilö, voimme siirtää asennusaikoja lyhyelläkin varoitusajalla tällaisissa tilanteissa.
- Olemme ohjeistaneet henkilöstöämme koronavirukselta suojautumiseen ja sen leviämisen ehkäisemiseen.
- Olemme antaneet tarkemmat ohjeistukset asentajillemme, kun he työskentelevät asiakkaiden tiloissa. Täsmennämme ja täydennämme ohjeistusta sitä mukaa, kun saamme lisätietoa tilanteesta.
- Henkilöstömme tekee etätöitä työtehtävien sallimissa puitteissa.
- Suosimme etätapaamisia asiakkaittemme kanssa, aina kun se on mahdollista.
- Pyrimme varautumaan mahdollisimman hyvin siihen tilanteeseen, että palvelumme voivat ruuhkautua joko henkilökuntamme mahdollisista karanteeneista tai sairastumisista johtuen, tai saman kohdatessa asiakkaamme.

Lue koko koronaohjeistus asiakkaillemme täältä