AM Lukkoasema | Kajaani toimipiste hakee

Yksikönpäällikköä

Haemme  nykyisen yksikönpäällikön jäädessä eläkkeelle uutta avainhenkilöä tiimiimme. Työkenttäsi kattaa kokonaisvaltaisen vastuun Kajaanin toimipisteen toiminnasta ja tuloksesta. Luot ja ylläpidät asiakassuhteita, olet tiiviisti mukana myynnissä, suunnittelu- ja tarjoustoiminnassa sekä itse projektien johtamisessa. Asiakaskuntamme muodostuu rakennusliikkeistä, kaupungeista ja kunnista sekä näiden liikelaitoksista. Lisäksi asiakkaitamme ovat erilaiset kaupparyhmittymät, teollisuuden yritykset sekä kuluttajat.

Odotamme kaupallisen tai teknisen alan koulutusta. Toivomme useamman vuoden vahvaa työkokemusta alalta sekä kokemusta esimiestehtävistä. Arvostamme joustavuutta, pitkäjänteisyyttä, hyviä kommunikaatiotaitoja sekä positiivista asennetta. Olet luonteeltasi yrittäjähenkinen.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen monipuolisessa ja vakaavaraisessa turvallisuusalan kasvuyrityksessä. Nuorekkaat ja alalle koulutetut työkaverit sekä viihtyisän työympäristön. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Hakemukset ja lisätiedot

Hakemukset, CV sekä palkkatoivomus tulisi lähettää sähköpostitse 31.10.2017 mennessä: risto.haatainen@amlukkoasema.fi Viestin aiheeksi haettu työtehtävä. Lisätietoja tehtävästä antaa nykyinen yksikönpäällikkö Risto Haatainen, puh. 050 5444 962, risto.haatainen@amlukkoasema.fi