AM Lukkoaseman uusi toimitusjohtaja Jukka Rantahakala on aloittanut työnsä 2.1. ja tässä hänen tuoreita mietteitään ensimmäisen viikon jälkeen:

”Hihat on kääritty ja työt AM Lukkoaseman toimitusjohtajana aloitettu.
Fiilis on innostunut ja erittäin motivoitunut! Ensi töikseni tutustun yrityksen tärkeimpään voimavaraan, eli työntekijöihimme. Motivoitunut, osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta on yrityksemme käyntikortti 24/7, joten henkilöstötyytyväisyyden varmistaminen ja kehittäminen on äärimmäisen tärkeää."

Jukka on sielultaan myyntimies, jolle asiakastyytyväisyys on erittäin tärkeä asia ja se on kaiken toiminnan perusta. Päätehtäväkseeen hän mainitsee muun muassa huolehtia, että AM Lukkoaseman henkilökunta, asiakkaat sekä yhteistyökumppanit ovat tyytyväisiä ja sitoutuneita yritykseen.

”Alan kontaktoimaan olemassa olevia asiakkaitamme, sekä viemään AM Lukkoaseman ilosanomaa laajalle asiakaskontaktiverkostolleni ympäri Suomea, yhdessä muun organisaatiomme kanssa. Haluan, että yhä useampi kutsuu AM Lukkoasemaa kumppanikseen. Kumppaniksi, johon voi luottaa vaikeissa ja yllättävissäkin tilanteissa. Me lunastamme asemamme omalla toiminnallamme joka ikinen päivä, jokaisen asiakaskontaktin yhteydessä. Tavoitteenamme on toimia edelläkävijöinä alati kehittyvässä ja digitalisoituvassa lukitusmarkkinassa ja olla alamme parasta palvelukokemusta tuottava yhtiö.”

Jukka Rantahakala,
jukka.rantahakala@amlukkoasema.fi