AM Lukkoasema Oy:lle uusi toimitusjohtaja

Uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Jukka Rantahakala (45). Hän aloittaa työnsä 01.01.2019.  Jukka Rantahakala siirtyy AM Lukkoasema Oy:n palvelukseen ISS Palvelut Oy:n myyntijohtajan tehtävästä. AM Lukkoaseman nykyinen toimitusjohtaja Kari Järvinen jatkaa 31.12.2018 saakka.

”Tiesin heti, että tähän haasteeseen haluan tarttua. Minulla on kokemusta palvelu- ja tuoteliiketoiminnasta, sekä kuluttaja, että b2b markkinoista. Olen toiminut 25 vuoden ajan esimiehenä, joista viimeiset 16 vuotta kiinteistön ylläpitopalveluiden ja -tuotteiden parissa. Olen hyvin innoissani ja kiitollinen siitä, että pitkän ja perusteellisen rekrytointiprosessin päätteeksi valinta kohdistui minuun.

En malta odottaa, että pääsen vuoden vaihteessa tutustumaan AM Lukkoaseman ammattitaitoiseen ja motivoituneeseen henkilöstöön, palvelemaan asiakkaitamme sekä kehittämään yritystä alati muuttuvan turvallisuus- ja lukitusalan vaatimusten mukaan.” kertoo Jukka Rantahakala.

Helsingissä 2.11.2018

AM Lukkoasema Oy:n hallitus

Hallituksen puheenjohtaja Heli Lindqvist, puh. 0400 573 493.