Kauppalehti on myöntänyt AM Lukkoasemalle Menestyjä 2016 -sertifikaatin. Menestyjä-sertifikaatin saaneen yrityksen ominaisuuksia ovat mm. vakiintunut toiminta, vakaa kasvukehitys, hyvä tulos ja kannattavuus, vahva rahoitusrakenne sekä jatkuvan toiminnan turvaava maksuvalmius.

Mitä Menestyjä-sertifikaatti kertoo?

Menestyjä-yritys on suomalaisen kilpailukyvyn ja kehityksen tukipilari. Menestys rakentuu useita eri osa-alueista, kuten osaavasta yritysjohdosta, omistautuneesta henkilökunnasta, tehokkaista prosesseista sekä asiakkaan ymmärtämisestä. Menestyjäyritys kuuluu arvostettuun joukkoon, jonka talousanalytiikan ammattilainen on todennut suoriutuvan vertaisiaan paremmin. Yhteistä kaikille Menestyjille on näkemys, rohkeus ja tahto tehdä liiketoimintaa paremmin kuin muut.

Taloudeltaan vahvat yritykset ovat luotettavia ja haluttuja yhteistyökumppaneita sekä vakaita työnantajia. Menestyjäluokitus on osoitus siitä, että yrityksen johto ja organisaatio toimivat tehokkaasti ja yrityksestä löytyy tarvittavaa liiketoimintaosaamista. Tunnuslukujen perusteella AM Lukkoasema on sijoittunut sekä kaikkien suomalaisten yritysten että oman toimialansa parhaimpien yritysten joukkoon. Luokitus on suoritettu 2015/12 tilinpäätöstietojen pohjalta.

www.kauppalehti.fi